Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

σχεδίασμα για ένα φεστιβάλ

ξύπνημα/νύχτα/αναπνοές/φως ψυγείου, από το άνοιγμα της πόρτας, παραμονεύει διψασμένο/η άλλη πλευρά, οι φωνές/"αν είναι κανένας μέσα"/ηθικά στερημένος, όπως η αρετή τους πόντους του κάρμα/αφειδώς ερριμένος στις διαθέσεις ενός σβώλου πάνω από την σταγόνα που άφησα πίσω μου για να μην ξεχάσω την καταγωγή των λέξεων/αν απαντήσεις θα είναι κάποιος μέσα/στη θέση σου δεν θα απαντούσα, αν δηλαδή ήμουν στη θέση σου, εγώ όπου δεν είμαι στη θέση κανενός, κι αν κάποτε υπήρξα αλλιώς, ήταν γιατί δεν πρόσεξα αρκετά, μιαν ανακολουθία στην πληροφόρηση είχε ως συνέπεια την μετακίνηση μου, στιγμιαία, μια επιπόλαια αντανάκλαση του εγώ στο κάποιος, όμως στο παρόν επιμένω απέχοντας στο διηνεκές από κάθε ορισμό, δηλαδή προς το παρόν επιδιώκοντας να απέχω στο διηνεκές από κάθε σημείο ορισμού...
ίσως θα έπρεπε να ρωτήσεις αν είναι κάποιος μέσα, αν ήθελε να είναι...
θέλεις να είσαι μέσα;
μέσα είσαι εσύ;
εκείνος που βρίσκεται μέσα, και θέλει να είναι, εκείνος, όχι κανένας ή ακόμη χειρότερα άλλος, στο εντός που κλείνει βίαια εκτός του το άλλο που βιάζεται να ανοίξει σε αυτό που φωνάζει ουρανός και πονάει: ένα παιχνίδι με ένα σημείο στο απώτερο του ταβανιού κι ακολουθώντας το ένα καρότο που δεν φτάνει...
τεντώνω τα σύρματα μου να λύσω τον κόμπο του αέρα που ιδρώνει/σημάδια στα μάτια ο αυτισμός της πλειοψηφίας/κανένας δεν είναι μέσα...
μόνο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: